מזקקת רמה"ג – Brewer’s Whisky BBX Amber (תזקיק מאמבר אייל של מבשלת הגולן)

כפי שהבטחתי בפוסט האחרון על בירת החומוס המזוקק, בימים אלו יצא לשוק, תזקיק חדש המבוסס על בירה, והפעם לא בירת חומוס , אלא אמבר אייל של מבשלת רמת הגולן הידועה הרבה יותר ומבשלת את בירה "בזלת" אותה קל למצוא בחנויות המתמחות ובחנויות הסופר השונות בארץ.  דיוויד השתמש בבירה כחומר גלם, ולאחר זיקוק, יישן אותה שוב בחביות הגולני בלאק למשך שנתיים, עד לבקבוק, בחוזק של 50%. התזקיק טבעי, ללא תוספת צבע, או סינון בקירור. המחיר זהה לגרסא הקודמת 200 ש"ח (זמין באתר המזקקה)

תזקיק החומוס היה חביב ביותר, ושימר ארומות וטעמים של הכשות, מה שהיה מצוין לטעמי, מעניין יהיה לראות איך הבירה תראה לאחר הזיקוק והיישון. נטעם?

Brewer’s Whisky BBX Amber 

אף: אף הדרי, ורענן עם מעט אקליפטוס עדין, ורמזים לכשות, ועץ, לצד מתיקות דבשית נעימה, וניל וקצת קמומיל. סה"כ אף כייפי רענן ומעניין.

פה: הרבה מאוד כשות (שזה כיף!), מרירות נעימה, עם תפוז, וקצת גרידת לימון, ולא מעט טאנינים של עץ, מחביות הגולני בלאק…  מורגשים גם טעמי  ציפורן, ופלפל ובגל הטעמים השני יש יותר מתיקות ונילית, ואפילו טיפה שוקולד מריר-תפוז.

סיומת: כשותיות נעימה ומרירה, הדרים, ומתיקות נעימה לצד המרירות, יותר עץ ויובש נעים, הפרי ממשיך עוד זמן מה.

לסיכום

סה"כ תזקיק כייפי לגמריי, שונה מבחינת עוצמות כשות מהקודם, אבל מהנה לא פחות. ב 200 ש"ח זו אופציה לא רעה בכלל ללגימה , כשבא משהו טיפה שונה. עשוי טוב. ויש למה לצפות מהגרסא הבאה.. (ותהיה כזו. פרטים בהמשך).

חובבי בירה ובמיוחד בירה כשותית, יהנו ממנו מאוד.

 

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *