קוניאק NAULIN VSOP

חג הפסח מתקרב, וזה הזמן למוצרים אלטרנטיביים וכשרים לפסח שישמשו את אלו המבקשים ללגום תזקיקים כשרים לחג.

הסקוטית מבית ישרקו,  משיקה בימים אלו, את המותג הצרפתי נולין בישראל – לראשונה בכשרות לפסח, חתם סופר בני ברק. ומציעה, חמישה מוצרים חדשים של המותג:  קוניאק נולין XO , קוניאק נולין VSOP, קוניאק נולין VS, ברנדי גרנד אמפרר VSOP, וברנדי גרנד אמפרר XO.

בית נולין הוא בית היסטורי שנוסד בקוניאק שבצרפת בשנת 1879. המותג נמצא כיום בבעלות בני משפחת בואנו. משפחה של אנשי קוניאק ומגדלי ענבים, שההיסטוריה שלהם מתחילה מאמצע המאה ה- 17. קוניאק נולין נחשב לקוניאק המשלב עשייה מסורתית, עם גישה מודרנית לטעמים. בנוסף, מטרת העושים במלאכת הקוניאק בני הדור ה- 24 למשפחת בואנו – היא לשמר ככל הניתן את הטעמים והרפרטואר הנפלא של הקוניאק.

מפת איזור קוניאק

נשמתו של הקוניאק של בואנו, ונולאן בפרט, הם הכרמים של הבית, שכולם ממוקמים בלב אזוק קוניאק, בגרנד שמפאן. ובאזורים הטובים ביותר שבה. הזיקוק, הערבוב והיישון של הקוניאק נעשים כולם בבית: לחברה 41 דודי זיקוק מנתי ויותר מ- 20,000 חביות גדולות של עץ אלון, ליישון ODV והקוניאק. רמי בואנו – המאסטר בלנדר של הבית – הוא האחראי ליישון של הקוניאק ועושה זאת מתוך נאמנות לערכי הבית ולטעמים שמלווים אותו כבר דורות רבים.

קוניאק NAULIN VSOP, חוזק 40% , מחיר מומלץ : 179

אף: פרחוני, עדין ונעים מאוד, עם פריחה אביבית שמזכירה פרחי הדר, ופרי בשל : שזיף שחור, ואפרסק לצד תבלינים רכים ורמז לשוקולד וצימוקים.

פה: מתיקות נעימה של שזיף בשל, דובדבנים, פלפל לבן, וקליפות ענבים . מתובל במידה, מעט בצק מתוק, ואדמתיות נעימה, לא מורכב מאוד אבל נעים.

סיומת: ריבת שזיפים, קינמון ועץ, פלפל שחור.

סה"כ מדובר בקוניאק חביב ונגיש, לא מאוד מורכב, אבל כייפי ללגימה לא מחייבת יום-יומית. אופציה טובה לאלו שמחפשים אלטרנטיבה לויסקי ושומרים על כשרות במהלך החג.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *